F.A.Q
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Dokładny opis poszczególnych kroków dostępny jest w zakładce Jak kupować.
Czy muszę być zarejestrowanym użytkownikiem aby móc dokonać zakupu?
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. To przydatna opcja jeśli klient planuje ponowny zakup krzeseł. Unika dzięki temu ponownego podawania swoich danych, dzięki temu sam proces składania zamówienia staje się szybszy i wygodniejszy. Dodatkowo każda osoba, która zdecyduje się na rejestracje może sprawdzać historię swoich zamówień, edytować dane na indywidualnym koncie.
Jakie są warunki darmowej dostawy ?
Koszty przesyłki różnią się w zależności od producenta którego krzesła są zamawiane. Przy osiągnięciu określonej ceny produktu, możliwa jest darmowa dostawa. Cena od której klient ma szansę skorzystać z bezpłatnej przesyłki zależy od producenta.
Fameg – darmowa dostawa, niezależnie od wartości zamówienia.
Marbet - darmowa dostawa, niezależnie od wartości zamówienia.
Profim – powyżej 1500 złotych.
Nowy Styl – powyżej 1000 złotych.
Vitra - indywidualna wycena ze względu na produkcję w Szwajcarii.
Pedrali – indywidualna wycena ze względu na produkcję we Włoszech.
Bimos – indywidualna wycena ze względu na produkcję w Niemczech.
Jakie sposoby płatności są dostępne?
Za zakupione produkty klient może zapłacić przelewem na rachunek sklepu lub za pośrednictwem PayU S.A.
Uwaga! Płatności nie mogą być regulowane przy doręczeniu paczki.
Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Zamówienie składamy dopiero, gdy płatność za nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowych. Następnie produkty są zlecane na produkcji, która trwa przeważnie od 2 do 5 tygodni roboczych. Istnieje również możliwość zamówienia z krótszym terminem realizacji. Wszystkie produkty dostępne w systemie szybkiej wysyłki dostępne są w zakładce Express , gdzie przy każdym artykule wyszczególniona jest data realizacji dostawy.
Jaki jest przewidywany czas dostawy?
Ze względu na to, że wszystkie nasze produkty wykonywane są na indywidualne zlecenie, czas dostarczenia zamówienia do Klienta to przeważnie od 14 do 28 dni roboczych. Wyjątkiem są produkty, dostępne w zakładce Express , które mogą zostać dostarczone do 7 dni roboczych.
Kiedy mogę złożyć reklamację?
Jeśli towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, Klient może złożyć wniosek za pomocą wiadomości e-mail na adres biuro@mojekrzesla.pl. Przekażemy reklamację do producenta, który ma 14 dni do rozpatrzenia sprawy. Więcej informacji znajduje się w regulaminie
Gdzie mogę uzyskać pomoc w wyborze odpowiedniego krzesła?
Każda osoba zainteresowana zakupem krzesła może skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i doradzą, który produkt będzie najbardziej odpowiedni. Przydatne będą informacje takie jak przestrzeń do, której docelowo będą użyte zakupione krzesła (biuro, restauracja, hala produkcyjna,), rozmiar pokoju, wysokość biurek oraz czas codziennego użytkowania (czy wynosi on więcej niż 8 godzin).