- krzesło Tauko 4L lwm uph a-plusZobacz produktCena podstawowa: 2 466,15 zł Od Cena promocyjna od: 1 726,31 zł
- krzesło Tauko 4L lwm wood seat plusZobacz produktCena podstawowa: 2 003,67 zł Od Cena promocyjna od: 1 402,57 zł
- krzesło Tauko cfs-rod woodZobacz produktCena podstawowa: 1 107,00 zł Od Cena promocyjna od: 774,90 zł
- Stół do spotkań XIO 2.0 ze składanym blatemZobacz produktCena podstawowa: 6 907,68 zł Od Cena promocyjna od: 4 835,38 zł
- Stół do spotkań XIO 2.0 z tablicą suchościeralnąZobacz produktCena podstawowa: 7 876,92 zł Od Cena promocyjna od: 5 513,84 zł
- krzesło Tauko frame chair cfs-rod wood seat plusZobacz produktCena podstawowa: 1 371,45 zł Od Cena promocyjna od: 960,02 zł
- krzesło Tauko frame chair cfs-rod wood plusZobacz produktCena podstawowa: 1 608,84 zł Od Cena promocyjna od: 1 126,19 zł
- krzesło Tauko frame chail 4L wood seat- plusZobacz produktCena podstawowa: 1 172,19 zł Od Cena promocyjna od: 820,53 zł
- krzesło Tauko frame chair 4L wood plusZobacz produktCena podstawowa: 1 409,58 zł Od Cena promocyjna od: 986,71 zł
- Biurko Easy Space I-LEG RC - bez regulacji wysokościZobacz produktCena podstawowa: 970,47 zł Od Cena promocyjna od: 679,33 zł
- krzesło Tauko frame chair cfs-rod uphZobacz produktCena podstawowa: 1 830,24 zł Od Cena promocyjna od: 1 281,17 zł
- krzesło YouTEAM pearl white WHZobacz produktCena podstawowa: 3 704,76 zł Od Cena promocyjna od: 2 593,33 zł
- krzesło YouTEAM mesh black grey GFZobacz produktCena podstawowa: 3 601,44 zł Od Cena promocyjna od: 2 521,01 zł
- krzesło YouTEAM uph pearl white aluminium polerowaneZobacz produktCena podstawowa: 4 118,04 zł Od Cena promocyjna od: 2 882,63 zł
- Stół konferencyjny Easy Space RD - okrągłyZobacz produktCena podstawowa: 1 779,81 zł Od Cena promocyjna od: 1 245,87 zł
- krzesło YouTEAM pearl white aluminium polerowaneZobacz produktCena podstawowa: 3 904,02 zł Od Cena promocyjna od: 2 732,81 zł
Meble do obiektów administracji publicznej powinny być przede wszystkim estetyczne oraz wygodne. Odnosi się to zarówno do mebli biurowych, jak i krzeseł czy stolików, które umieszcza się w poczekalni. Największą zaletą proponowanych przez nas rozwiązań jest solidne wykonanie oraz staranne wykończenie, dzięki czemu każdy model wyróżnia się stylowym wyglądem.
W ofercie znajdują się między innymi eleganckie, drewniane meble, które wprowadzą do każdego pomieszczenia poczucie komfortu i ocieplą nawet surowy hol w urzędzie. Przygotowaliśmy ponadto modele wykonane z elastycznych tworzyw sztucznych lub nowoczesnego metalu. Wszystkie okazują się bardzo łatwe w czyszczeniu, co stanowi ważną zaletę w przypadku miejsc wymagających codziennego sprzątania. Na korytarzu sprawdzą się ławki złożone z kilku połączonych ze sobą krzeseł. Pomogą zapanować nad porządkiem i pozwolą zaoszczędzić cenne miejsce, a osobom odwiedzającym biuro umilą oczekiwanie.
Gwarancja wygody dla pracowników i gości
W naszej kolekcji znajdują się również meble, dzięki którym można w prosty sposób przemienić zwykłe biuro w przyjemne otoczenie, sprzyjające efektywnej pracy. Wybraliśmy komfortowe fotele, odznaczające się wytrzymałością oraz ciekawymi formami. Dostępne są w różnorodnych opcjach kolorystycznych i kształtach. Krzesło obrotowe z regulowaną wysokością czy kątem nachylenia oparcia pozwoli dopasować mebel do wymagań każdego pracownika.
Zgromadziliśmy także stylowe stoły i stoliki. Te większe ułatwią organizację ważnych spotkań czy przyjmowanie interesantów, podczas gdy mniejsze modele doskonale sprawdzą się jako wyraz troski o wygodę gości odwiedzających budynek. Można na nich ułożyć czasopisma, które umilą oczekiwanie, lub posłużą jako mebel do ustawienia kawy i przekąsek. Meble do obiektów administracji publicznej wcale nie muszą być nudne. Warto ożywić wnętrze ciekawymi barwami czy fasonami i tym samym stworzyć miłą atmosferę. Zachęcamy do przejrzenia pełnej oferty i wyboru oryginalnych rozwiązań do biur oraz urzędów.